OM OS

Priser

• Hele forsamlingshuset med begge sale: 2.600 kr. + obligatorisk rengøring på 500 kr.
    • Maks. 150 personer
  • Den ene sal samt fælles faciliteter: 2.000 kr. + obligatorisk rengøring på 500 kr.
    • Maks. 60 personer

Udlejning

Lejekontrakt laves af Conni Nielsen.

Regler:

• Lejer har normalt adgang fra kl. 08.00 på udlejningsdagen.
  • Vi forventer, at lejer respekterer rygereglerne.
  • Bestyrelsen forbeholder sig ret til at nægte udlejning hvis der er mistanke om, at lejer vil misligeholde forpligtelserne.
  • Prisen for leje af forsamlingshuset er ekskl. rengøring. Affald skal være fjernet, alt service vasket, lysestager og andet skal være sat på plads. Borde og stole sættes ind i opbevaringsrummet. Evtuelle skader meldes til Conni Nielsen. Huset skal fremstå opryddet senest kl. 8.00 den efterfølgende dag. Rengøringen er obligatorisk og koster kr. 500,-.
  • Med underskrivelsen af lejekontrakten indbetales et depositum på kr. 500,-
  • Såfremt arrangementet aflyses mindre end 2 måneder før afholdelse af arrangementet tilfalder dette depositum forsamlingshuset.
  • Den resterende del af lejebeløbet skal være forsamlingshuset i hænde senest 7 hverdage før afholdelse af arrangementet.
    Såfremt arrangementet aflyses mindre end 7 hverdage før afholdelse skal hele beløbet betales til forsamlingshuset.

Ordensregler

• Rygeforbud i hele huset. Rygerne bedes at ryge udenfor. Det er lejerens ansvar at dette forbud overholdes.
  • Ryd op både ude og inde, -affald der ligger og flyder er uskønt.
  • Skån omgivelserne, -Meget høj musik er dejlig -men kan genere naboerne. Hold derfor venligst vinduer og døre lukket når der spilles meget højt.
  • Forsamlingshuset er fælleseje for alle os der bor i Haagerup og omegn, vi forventer derfor at du/I som lejere respekterer dette.

Lidt Historie

Johan Ludwig Reventlow (1751-1801), greven på Brahetrolleborg kaldte ikke bare sine bøndergårde mærkelige navne som Korinth, Ragusa, Paris og Rom, han lod også de tre første folkeskoler bygge hvoraf den tredje 1805 kom til at ligge lidt udenfor den lille landsby Haagerup. Forsamlingshuset kom til i 1914 og blev flittigt benyttet af landsbyens beboere. Under orkanen i 1999 styrtede huset sammen og var nær ved at begrave et fødselsdagsselskab. Det lykkedes Haagerup'erne at samle midlerne til at genopbygge huset som nu står som et af Fyns nyere og mest funktionelle forsamlingshuse med store lyse lokaler, velfungerende køkken og moderne faciliteter.
I dag danner forsamlingshuset ramme om Haagerups lokale arrangementer og lejes ud til private fester.

BESTYRELSE

FORMAND